Felhasználási feltételek

Általános szerződési feltételek

(a továbbiakban: ÁSZF)

 

Tartalom:

  1. Bevezetés
  2. Szerződés
  3. Panaszos eljárás
  4. Fogyasztói információk
  5. Záró rendelkezések

 

1. BEMUTATKOZÁS

1.1. ÁSZF

A 07751711 azonosítójú BENLEMI sro társaság, amelynek székhelye: Sadová 121/4, Předměstí, 746 01 Opava, bejegyezte az Ostravai Regionális Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, a C szakasz 77030-as betétjébe (a továbbiakban: Eladó ”), jogi személyiség, aki bútorok, világítótestek, háztartási díszek és kapcsolódó kiegészítők (a továbbiakban:„ áruk ”) gyártásával, értékesítésével és forgalmazásával foglalkozik, továbbá egy webáruház üzemeltetője, amelyet a www weboldalakon üzemeltetnek. benlemi.cz, www.benlemi.sk, www.benlemi.com, www.benlemi.ro (a továbbiakban: "E-bolt").

Jelen ÁSZF szabályozza a Fogyasztó vagy Vállalkozó (a továbbiakban együttesen: „Vevő”) és az adásvételi szerződéssel létrehozott Eladó közötti jogviszonyokat, amelyek tárgya az Áruk értékesítése (a továbbiakban: „Szerződés”). ).

1.2. Egyéb jogszabályok

A Szerződés eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek az ÁSZF szövegével szemben.

Az Eladó és a Vevő közötti jogviszonyokra, amelyeket a jelen ÁSZF vagy a Szerződés nem kifejezetten szabályoz, a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályai, különösen a Polgári Törvénykönyv, a Fogyasztóvédelmi törvény, a személyes adatok feldolgozásáról szóló törvény vagy a GDPR rendelkezései az irányadók. egyes információs társadalmi szolgáltatások, az adótörvény hozzáadottérték-értéke és a kapcsolódó jogszabályok.

1.3. Definíciók és értelmezések

A következő kifejezések jelentése a jelen ÁSZF-ben a következő:

„Ár“

 

 

az Áruk vételárát jelenti, hozzáadottérték-adóval együtt;

„A kiegészítő szolgáltatások ára“

a 2. cikkben meghatározott jelentéssel bír;

„További szolgáltatások“

 

az Eladó által az E-boltban felsorolt ​​szolgáltatásokat jelenti, különös tekintettel a Megrendelés elsőbbségi feldolgozására, az Áruk expressz kézbesítésére, az Áruk házhoz szállítására, az Áruk felszerelésére, kiterjesztett garanciára;

„GDPR“

 

 

az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i 2016/679 / EU rendelete az egyének személyes adatok feldolgozása vonatkozásában történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 / EK irányelv hatályon kívül helyezéséről ;

„Ajánlat“

a 2.2. cikkben megadott jelentéssel bír;

„Költségek“

 

 

az áruk csomagolásával és a vevőnek történő szállításával kapcsolatos költségeket jelenti;

„Polgári törvénykönyv“

a módosított Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvényt jelenti;

„Polgári perrendtartás“

a módosított 99/1963. sz. törvény a polgári perrendtartásról;

„Rendelés“

a 2. cikkben meghatározott jelentéssel bír;

„Értesítés“

 

jelentése a 3.7. cikkben megadott;

„Üzletember“

 

 

olyan személy, aki nem Fogyasztó, különösen azok, akik a Szerződés megkötésekor, ha annak tárgya saját vállalkozásukkal, e személy termelésével vagy hasonló tevékenységével, valamint az Eladóval folytatott egyéb ügyletekkel kapcsolatos, saját számlájukon végeznek vagy felelősség vagy hasonló módon, szisztematikusan, vagy olyan személy, aki ezt az adott személy nevében vagy nevében teszi;

„Megerősítés“

a 2.1. cikkben megadott jelentéssel bír;

„Eladó“

 

 

a 07751711 azonosítójú BENLEMI s.r.o. társaságot, amelynek székhelye Sadová 121/4, Předměstí, 746 01 Opava, bejegyezték az ostravai regionális bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C szakasz, 77030;

„Munkanap“

olyan nap, amely nem esik szombatra vagy vasárnapra, és nem minősül államilag elismert munkaszüneti napnak vagy a Cseh Köztársaságban más államilag elismert munkaszüneti napnak;

„Üzleti“

 

a 2.1.1. cikkben meghatározott jelentéssel bír. ii.

„Panasz“

 

jelentése a 3.7. cikkben megadott;

„Panaszos eljárás“

 

a 3. cikket jelenti;

„Szerződés“

 

az 1.1 cikkben megadott jelentéssel bír;

„Szerződő fél“

 

a kontextustól függően az Eladó, a Pályázó vagy a Vevő személyét jelenti;

„Fogyasztó“

 

 

az a természetes személy, aki a Szerződés megkötése és teljesítése, valamint az Eladóval folytatott egyéb tárgyalások során üzleti tevékenysége vagy szakmája független tevékenysége területén kívül cselekszik;

„Nyugta“

 

jelentése a 2.1.3. cikkben meghatározott, megerősíti az Ár és a költségek megfizetését;

„Felhasználói fiók“

a 2. cikk ii. pontjában megadott jelentéssel bír;

„ÁSZF“

 

jelenti ezeket az általános feltételeket;

„Hívás“

 

jelenti a Jelölt meghívását az Eladó felé, hogy tegyen ajánlatot;

„Érdekelt“

 

fogyasztókat vagy vállalkozókat jelent, akiket érdekel a szerződés megkötése;

„A hozzáadottérték-adóról szóló törvény“

 

 

a hozzáadottérték-adóról szóló módosított 235/2004. sz. törvényt jelenti;

„Törvény egyes információs szolgáltatásokról“

 

az egyes információs társadalmi szolgáltatásokról és egyes törvények módosításáról szóló, módosított 480/2008.

„Értékesítési nyilvántartási törvény“

 

az eladások nyilvántartásáról szóló, módosított 112/2016. sz. törvényt jelenti;

„A személyes adatok feldolgozásáról szóló törvény“

 

a személyes adatok kezeléséről szóló 110/2019. sz. törvény módosított szövegét jelenti;

„Fogyasztóvédelmi törvény“

 

 

a módosított 634/1992. sz. törvény a fogyasztóvédelemről;

„Számviteli törvény“

törvény a számvitelről szóló 563/1991.

módosítva;

„Garanciális időszak“

 

36 hónapos időszak, amely alatt az Áruk a szokásos jellemzőkkel bírnak és rendeltetésüket szolgálják;

„Áruk“

 

az 1.1 cikkben meghatározott jelentéssel bír.

A kontextustól függően a fenti definíciók, valamint bármely más egyes kifejezés magában foglalja a többes számot, a férfias pedig a nőst, és fordítva, és értelemszerűen alkalmazandó az egyes és többes kifejezésekre.

 

2. SZERZŐDÉS

A szerződés megkötésével az eladó vállalja, hogy a megvásárolt árut átadja a vevőnek, lehetővé teszi a vevő számára az áru tulajdonjogának megszerzését és a vevő számára a szükséges kiegészítő szolgáltatások nyújtását. A szerződés megkötésével a vevő vállalja, hogy átveszi az árut és megfizeti az eladónak az egyeztetett árat, megfelelő együttműködést biztosít az eladóval további szolgáltatások nyújtása érdekében, és megfizeti az eladónak ezeknek a szolgáltatásoknak az árát (a továbbiakban: kiegészítő szolgáltatások). jelen ÁSZF szövegével összhangban.

A szerződést általában az érdekelt fél által megrendelt árurendelés és esetlegesen kiegészítő szolgáltatások (a továbbiakban: megrendelés) és az eladó általi megrendelés visszaigazolása alapján kötik online, az e-shopon keresztül vagy magánszemély alapján. az eladó ajánlata.

Az Eladó jogosult a Pályázótól vagy a Megrendelést benyújtó személytől megkövetelni a Pályázó nevében való cselekvéshez szükséges személyi igazolást és felhatalmazást, vagy a Pályázó egyéb jogi lépését az Eladóval szemben, általában meghatalmazás vagy meghatalmazás benyújtásával. kivonat a kereskedelmi nyilvántartásból.

2.1. A szerződés megkötése az E-shopon keresztül

A szerződés az áruk vagy kiegészítő szolgáltatások megrendelése alapján jön létre, amelyet a kérelmező az e-bolton keresztül tett, és az eladó megerősítette ezt a megrendelést a kérelmező megrendelésében megadott e-mail címére (a továbbiakban: visszaigazolás). legkésőbb 7 munkanapon belül.

Ha a visszaigazolást a meghatározott időtartamot követően eljuttatják a kérelmező e-mail címére, akkor a szerződés megkötésre kerül, feltéve, hogy a kérelmező indokolatlan késedelem nélkül, haladéktalanul szóban értesíti az eladót arról, hogy a megerősítést időszerűnek tartja, vagy a szerződésnek megfelelően kezd viselkedni rendelés.

A szerződés a visszaigazolás kézbesítésével jön létre az előző bekezdésben meghatározott módon. a fentieken túl az eladó a megrendelésben szereplő érdekelt fél e-mail címére azonnal visszaigazolja a megrendelés eljuttatását az eladóhoz. a megrendelés kézbesítésének visszaigazolása nem megerősítés, és annak alapján nem kötnek szerződést.

A félreértések elkerülése érdekében az eladó kifejezetten előírja, hogy az e-boltban elhelyezett összes áruértékesítési ajánlat és kiegészítő szolgáltatások nyújtása informatív és nem kötelező jellegű, és az eladó nem köteles szerződést kötni. küldjön visszaigazolást a szükséges árukról vagy kiegészítő szolgáltatásokról az érdekelt félnek.

Másrészt az Eladó jogosult a Jelöltnek visszaigazolást küldeni, amely kiegészítéseket, korlátozásokat, fenntartásokat vagy egyéb változásokat tartalmaz a Megrendelésben. Ha egy ilyen visszaigazolás nem változtatja meg jelentősen a Megrendelésben meghatározott feltételeket, akkor a Megerősítésben meghatározott tartalmú Szerződést kell megkötni, feltéve, hogy a Pályázó indokolatlan késedelem nélkül nem tagadja meg a Megerősítést vagy a Szerződés megkötését ezzel a tartalommal.

Ha azonban a Visszaigazolás lényeges módon megváltoztatja a Megrendelésben meghatározott feltételeket, akkor a Szerződés csak a Pályázó beleegyezésének pillanatában jön létre a Megerősítés tartalmához. Ezt a beleegyezést az Eladónak a visszaigazolásban meghatározott határidőn belül kell kézbesítenie, és ha a visszaigazolás nem tartalmazza ezt az időszakot, akkor ésszerű határidőn belül, de legkésőbb a visszaigazolásnak a kérelmező részére történő kézbesítésétől számított 20 munkanapon belül. . Ha ezt a beleegyezést később eladják az Eladónak, akkor a Szerződés megkötésre kerül, feltéve, hogy az Eladó a beleegyezés átadása után indokolatlan késedelem nélkül legalább szóban értesíti a Pályázót, hogy a beleegyezést időszerűnek tartja, vagy a Megerősítésnek megfelelően kezd viselkedni.

2.2. Rendelés és megerősítés

A megrendelés leadható (i) regisztráció nélkül az e-boltban található megrendelőlapon, vagy (ii) felhasználói fiókkal.

A Jelölt a Visszaigazolás elküldéséig jogosult a Megrendelésben meghatározott összes adatot megváltoztatni a Megrendelésben megadott elektronikus cím vagy telefonszám felhasználásával, vagy bármilyen más módon, lehetővé téve a Pályázó egyértelmű azonosítását, a változtatás iránti kérelem elküldésével vagy visszavonja a címzett Megrendelést az Eladó honlapján megadott elérhetőségeken.

Abban az esetben, ha a Pályázó nem ezt a kérelmet nyújtja be a tartalom pontos megragadását lehetővé tevő formában, különösen írásban (ideértve az e-mailt is), az Eladó jogosult megkövetelni a Pályázótól, hogy ezt később megerősítse ilyen módon.

2.3. Megrendelőlap

A megrendelőlap kitölthető az E-boltban, miután regisztráció nélkül kiválasztotta a kívánt árut.

A megrendelőlap tartalmazza különösen a Pályázó azonosító és számlázási adatait, a Pályázó e-mail címét és telefonszámát, a megrendelt áruk specifikációit, információkat az áru szükséges fizetési módjáról, a szállítás módjáról és a szállítás helyéről a megrendelt Áruk átadása, a Költség összegére vonatkozó információk és esetleg az alkalmazott kedvezményre vonatkozó információk.

2.4. Felhasználói fiók

Az érdeklődő jogosult élni az e-boltban történő regisztrációval és a felhasználói fiók (a továbbiakban: felhasználói fiók) létrehozásával a megrendelés leadására.

A pályázó a regisztrációs alapadatok kitöltésével regisztrál, amelyek a pályázó e-mail címe és a pályázó által választott jelszó. az e-mail címet és jelszót később felhasználják a felhasználói fiók eléréséhez. Az eladó a regisztrálás befejezéséről és a felhasználói fiók létrehozásáról visszaigazolást küld az érdeklődőnek az érdekelt fél által megadott e-mail címen.

A felhasználói fiókba való bejelentkezés után a pályázó kitöltheti telefonszámát és számlázási adatait, azaz keresztnevet, vezetéknevet, utcát, házszámot, várost, irányítószámot, országot és megrendelést adhat le. a felhasználói fiókban kitöltött adatok minden megrendelés részévé válnak, és a felhasználói fiókban meg nem határozott adatokat annak elküldése előtt hozzá kell adni a megrendeléshez, az e-shop megrendeléséhez szükséges mértékben.

A felhasználói fiók kezelőfelülete archiválja az érdekelt fél által megadott összes személyes adatot, megrendelést, számlát vagy egyéb megrendeléshez kapcsolódó dokumentumot, az eladó által az érdekelt fél számára biztosított kedvezményeket. Ha az érdekelt fél értékelte az eladó termékeit az e-shop felületén, vagy ha részt vett az eladó termékeiről szóló vitában, akkor ezeket az értékeléseket és a hozzászólásokat a beszélgetések archiválják.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos további információkért lásd az itt elérhető Információ a személyes adatok feldolgozásáról című dokumentumot. A felhasználói fiók létrehozásának és használatának lehetősége ingyenes.

Ha az Eladó jogszerűen azt a benyomást kelti, hogy a Pályázó / Vevő jogosulatlanul használja a Felhasználói Fiókot, 12 hónapnál tovább nem használja, vagy más módon megsérti a Szerződést, akkor a Pályázó / Vevő előzetes értesítésével később a felhasználói fiókban frissítve törölje a felhasználói fiókot.

A Pályázó köteles a Felhasználói fiókok felületén található összes adatot, valamint a Megrendelésben szereplő adatokat helyesen és valósághűen kitölteni, és ezeket az adatokat minden változással frissíteni. Az Eladó a Pályázó által a Felhasználói fiók felületen és a Megrendelésben megadott adatokat helyesnek és igaznak tartja, és nem felel a Pályázó által megadott helytelen vagy hamis információk által okozott károkért.

A Pályázó regisztrációval és / vagy a Megrendelés leadásával megerősíti, hogy elolvasta a jelen ÁSZF tartalmát, azokat teljes mértékben megértette, és kifejezetten egyetért az azokból eredő minden joggal és kötelezettséggel. A fenti intézkedéssel a fogyasztó kijelenti, hogy megismerte a számára szánt információkat, amelyeket a jelen ÁSZF 4. cikke felsorol.

2.5. Áruk, kiegészítő szolgáltatások, az árak, a költségek és a kiegészítő szolgáltatások ára felett

Az áruk specifikációja, azok alapvető paramétereinek és főbb tulajdonságainak leírása az egyes árutípusokról közvetlenül az E-boltban található.

Az aktuális árak az E-boltban is szerepelnek. Az Eladó a hozzáadottérték-adót fizeti, és az árak a hozzáadottérték-adót is tartalmazzák, hacsak kifejezetten másként nem jelezzük. A Szerződés szempontjából a döntő ár a Megrendelés elküldésének pillanatában érvényes ár.

Az Eladó e-boltja tartalmaz információkat a Költségekről is, amelyek összegét az Eladó az adott szállítótársaságok díjszabásai alapján állapítja meg. Az E-boltban feltüntetett költségek összege csak azokra az esetekre vonatkozik, amikor az árukat a Cseh Köztársaság, az Európai Unió tagállamai és Svájc területén szállítják. Más esetekben a Költségek összegét az Eladó egyénileg határozza meg az adott szállítótársaságok külföldre történő szállítási tarifáival összefüggésben. A Költség összegének a Megerősítésen belüli ilyen meghatározása nem tekinthető a Megrendelés lényeges megváltoztatásának.

Abban az esetben, ha az ár meghaladja a CNB központi árfolyamának megfelelő, a Megrendelés leadásának napján érvényes 110 000 HUF összeget vagy ennek az árnak megfelelő összeget egy másik pénznemben, a Költségeket az Eladó fizeti.

Az Eladó e-boltjában további információk találhatók azokról a kiegészítő szolgáltatásokról is, amelyeket a Vevő a megrendelt Áruk mellett megvásárolhat, beleértve az egyedi Kiegészítő szolgáltatások aktuális árát is, általában a megrendelőlapon belül.

A Vevő tudomásul veszi, hogy ha egyes Kiegészítő Szolgáltatások nyújtása természeténél fogva kapcsolódik az Áruk leszállításának idejéhez, jellemzően pl. Áruk házhoz szállítása, Áruk telepítése stb., Az Eladó megszervezi tevékenységét, kapacitását és meghatározza a A kiegészítő szolgáltatások ára, figyelembe véve ezt a tényt. Ezért, ha a megrendelt Kiegészítő Szolgáltatások bármelyikét nem lehet az Áruk átadásakor a Vevő részéről okból kifolyólag biztosítani, anélkül, hogy a Vevő ezen Szolgáltatások kapcsán előzetesen elállna a Szerződéstől, vagy más módon kellően tájékoztatná az Eladót. előre, hogy a vonatkozó Kiegészítő Szolgáltatás már nem lesz érdekelt, a Vevő elveszíti a vonatkozó Kiegészítő Szolgáltatás ellentételezés nélküli nyújtásának jogát. Ilyen esetben a korábban fizetett Kiegészítő szolgáltatások ára az Eladó által okozott kár megtérítését jelenti. Feltéve, hogy a Kiegészítő szolgáltatások árát a Kiegészítő szolgáltatás nyújtásakor nem fizették meg, az Eladó továbbra is jogosult a fizetésére.

2.6. A szállítás módja és a Kiegészítő szolgáltatások árának, költségeinek és árainak megfizetése

Általános szabály, hogy a Vevő jogosult a Megrendelésen belül választani,

  • hogy az Árat, a Költségeket és esetleg a Kiegészítő Szolgáltatások Árát is kifizetik-e utánvéttel a Vevő által a Megrendelésben megjelölt helyen, készpénz nélküli átutalással az Eladó számlájára vagy online fizetés útján;
  • hogy az árukat az érdekelt fél által meghatározott helyre kell-e szállítani, vagy személyes átvételre kell-e készíteni az eladó telephelyén, Sadřá 4, Předměstí,
  • 746 01 Opava (a továbbiakban: létesítmény); és
  • vajon érdekli-e valamelyik Kiegészítő szolgáltatás.

Az ár esedékes

  • az Áru átvétele után az Áru szállítójának kezébe, ha a megvásárolt Árut úgynevezett utánvéttel küldték a Vevő kérése alapján;
  • az Áru átvétele után az Eladó kezébe, ha a megvásárolt Áruk a Vevő kérésére készen voltak a Helyiségben történő átvételre;
  • más esetekben az Ár a Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül fizetendő az Eladó visszaigazolásban vagy a Megrendelés végleges összegzésében meghatározott Eladó számlájára, feltéve, hogy az Eladó nem köteles az Árut a Vevőnek átadni az Ár megfizetéséig, beleértve a költségeket és a kiegészítő szolgáltatásokat Ilyen esetben az Áruk leszállításának határideje meghosszabbodik a Szerződés megkötése és az Ár, beleértve a Költségeket és a Kiegészítő szolgáltatások árát, kifizetése közötti idővel.
  • ha az árut a vevőnek az ár megfizetése előtt kézbesítették, az ár az áru vevőnek történő átadásának napjától számított 2 napon belül fizetendő;

A Kiegészítő szolgáltatások költségeit és árát az Árral együtt kell megfizetni. Az árral együtt ezért a Vevő köteles megfizetni az Eladónak a költségeket, és ha a Vevő a Megrendelésen belül a Kiegészítő szolgáltatások egyikét választotta, akkor a Kiegészítő szolgáltatások árát is.

Ha az Ár, a Költségek és / vagy a Kiegészítő Szolgáltatások Árát készpénz nélkül fizetik, a Vevő köteles megadni a Visszaigazolásban vagy az Ajánlatban szereplő változó szimbólumot.

Az ár, a költségek és a kiegészítő szolgáltatások ára akkor tekintendő kifizetettnek, amikor a megfelelő összeget jóváírják az eladó számláján.

Ha a Jelölt úgy dönt, hogy a Megrendelésen belül az Árat, a Költségeket és / vagy a Kiegészítő szolgáltatások árát online fizetéssel fizeti online már a Megrendelés elküldése idején, akkor az ilyen befizetés előlegnek minősül, amelyet a Jelölt a Az eladó indokolatlan késedelem nélkül.

Az értékesítési nyilvántartásról szóló törvény szerint az Eladó bizonyos esetekben köteles nyugtát kiállítani a Vevő részére. Ugyanakkor köteles a beérkezett bevételeket online módon regisztrálni az adóhatóságnál; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül (a továbbiakban: "nyugta").

Az Ár, a Költségek és a Kiegészítő Szolgáltatások Árának megfizetése után az Eladó köteles a Vevőnek kiállítani (i) adózási bizonylatot - számlát, és törvényben előírt esetekben (ii) Nyugtát, és ezeket elküldeni a a Vevő az e-mail címére.

A Vevő tudomásul veszi, hogy minden visszaigazolást, különösen a Megrendelés Eladó részére történő kézbesítésének visszaigazolását, Visszaigazolást, Nyugtát, adóügyi bizonylatot vagy szállítólevelet, a lehető legnagyobb mértékben elektronikus formában elküldjük neki a Megrendelésben megadott e-mail címére vagy a Vevő felhasználói fiókját.

2.7. Áruk szállítása és szállítása

A már gyártott és az Eladó rendelkezésére álló megvásárolt áruk a Szerződés megkötését követően, indokolatlan késedelem nélkül, és a 2.1.3. a fenti (iii) bekezdés azt követően is, hogy jóváírta az Árat, a Költségeket és a Kiegészítő Szolgáltatások Árát az Eladó számláján

  • a megrendelésben megadott címre elküldve a vonatkozó szállítólevéllel együtt;
  • készen áll a gyűjtésre a telephelyen. Az Eladó erről a tényről értesíti a Vevőt a Megrendelésben megjelölt Igénylő e-mail címén vagy telefonszámán keresztül.

Abban az esetben, ha az Eladó nem rendelkezik azonnal megrendelhető áruval, pl. Először szükséges az árut a gyártótól megrendelni, a szállítótól kiszállítani stb., Az Áruk leszállításának időtartama meghosszabbodik

az ezen ügyek kezeléséhez szükséges idő. Az Eladó erről a tényről tájékoztatja a Vevőt, és lehetőség szerint tájékoztatja a Vevőt a várható szállítási időről is.

Az Eladó a megvásárolt árut csak az ár, a költségek és a kiegészítő szolgáltatások árának megfizetése után köteles a vevőnek átadni.

Az Eladó időben tájékoztatja a Vevőt az Áruk átadásának idejéről és / vagy a Kiegészítő szolgáltatás nyújtásáról.

Abban az esetben, ha az Áruk és / vagy Kiegészítő Szolgáltatások ismételt szállítására van szükség a Vevő címére, mivel nem sikerült együttműködni a Vevővel az Áruk és / vagy Kiegészítő szolgáltatások kézbesítésében és / vagy elfogadásában, a Vevő vállalja, hogy megtéríti az Eladót. szállítási költségekre és / vagy kiegészítő szolgáltatások árára.

2.8. A szerződés megkötése egyedi ajánlat alapján

A Jelölt jogosult felkérni az Eladót, hogy tegyen egyedi ajánlatot a szerződés megkötésére (a továbbiakban: "Meghívó"). A meghívás személyesen az Eladó telephelyén, telefonon, e-mailben vagy írásban tehető az Eladó elérhetőségei között, amelyek az Eladó honlapján találhatók a "Kapcsolatok" fülön, vagy egyéb Eladó elérhetőségei, amelyeket az Eladó tájékoztatni fog az érdekelt felek elküldéséről a meghívót.

A meghívónak elsősorban a pályázó azonosítóját és elérhetőségeit kell tartalmaznia, legalább a pályázó követelményeinek általános leírását, és adott esetben egyéb információkat, amelyeket a pályázó vagy az eladó megfelelőnek vagy szükségesnek tart az egyedi ajánlat elkészítéséhez. Abban az esetben, ha ezen adatok némelyike ​​nincs megadva a meghívóban, az eladó jogosult kérni azok kitöltését.

Az eladó a meghívó kézhezvétele után, ill. annak kiegészítése érdekében küldje el az érdeklődőnek a meghívóban megadott címre egyedi ajánlatot, például előlegszámla formájában (a továbbiakban: "ajánlat"), amely tartalmazza különösen a szerződés tárgyának leírását, annak ajánlatát. ár és hivatkozás a jelen ÁSZF-re. az eladó azonban nem köteles reagálni az érdekelt fél felhívására. az eladó kizárja az ajánlat előzetes változtatásokkal történő elfogadásának lehetőségét.

A szerződés akkor jön létre, amikor az ajánlattevő elfogadja az ajánlatot, azaz megállapodik az eladóval az ajánlatban, például aláírásával és visszaküldésével, ha az ajánlatban meghatározott határidőn belül megteszi, és ha az ajánlat nem tartalmazza ezt az időszakot, majd ésszerű határidőn belül, de legkésőbb az ajánlatnak az érdekelt fél részére történő kézbesítésétől számított 14 munkanapon belül, vagy ezen belül ezen a napon az eladóval szemben másként jár el, ahogyan az ajánlat elfogadása nyilvánvaló, pl. kifizetni az elküldött előlegszámlát, átvenni az árut stb.

Ha ez később megtörténik, akkor a szerződés megkötésre kerül, feltéve, hogy az eladó a hozzájárulás kézbesítését követően indokolatlan késedelem nélkül, legalább szóban értesíti a kérelmezőt arról, hogy a beleegyezést időszerűnek tartja, vagy ennek a beleegyezésnek megfelelően kezd viselkedni.

Az ajánlat alapján megkötött szerződés bármilyen változásáról a feleknek külön egyeztetniük kell, és az ajánlat alapján a szerződés megkötésére meghatározott módon meg kell erősíteni.

Abban az esetben, ha az ajánlat, ill. ajánlat alapján kötött szerződés, és az ÁSZF jelen cikke másként nem rendelkezik, a jelen ÁSZF e-bolton keresztüli szerződéskötésre vonatkozó rendelkezéseit a szerződésen belül értelemszerűen alkalmazni kell, kivéve, ha a szerződés jellege egyértelműen kizárja.

2.9. A szerződés elállása

Az eladó a Polgári Törvénykönyvben előírt okok mellett jogosult elállni a szerződéstől olyan harmadik felek részéről, akikkel együttműködik az e-üzlet működtetésében (pl. Műszaki okokból, az áruk hozzáférhetetlensége miatt) vagy ha a belső információs rendszerben az áradatok feldolgozása során bekövetkezett műszaki hibák miatt ezzel a helytelen árral kötötték a szerződést).

A vevőnek joga van elállni a szerződéstől a Ptk. Által meghatározott esetekben, hacsak a jelen ÁSZF másként nem rendelkezik. Az áruk hibáért való felelősség miatti elállást a jelen ÁSZF a 3.2., 3.5., 3.6.

Ha a Szerződés távközlés útján jön létre, azaz nem személyesen az Eladó telephelyén, a Fogyasztó jogosult a Szerződéstől az Áruk átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül elállni, és Szolgáltatások a Szerződés megkötésétől számított tizennégy (14) napon belül.

Ha a Kiegészítő szolgáltatásokat a Kiegészítő szolgáltatásokra vonatkozó elállási időszak lejárta előtt kell nyújtani, a Fogyasztó ezúton kifejezetten felkéri az Eladót, hogy a Szolgáltatások nyújtását ennek az időszaknak a lejárta előtt kezdje meg.

A Szerződéstől el lehet mondani a fogyasztónak a Megrendelésben vagy a Meghívóban megadott elektronikus címét felhasználva, vagy bármilyen más módon, lehetővé téve a Fogyasztó egyértelmű azonosítását, az elállás eljuttatásával az Eladó elérhetőségei között az E-boltban, indoklás és büntetés nélkül is.

A Szerződéstől az előző bekezdésben meghatározott eljárásnak megfelelően történő elállás esetén lehetőség van a Szerződéstől való elállás formanyomtatványának használatára is, amely itt található.

Az Eladó köteles megerősíteni a Fogyasztó számára a Fogyasztó által megadott elektronikus címét, amikor a Megrendelést a 2.1.1. Cikk i) pontja szerint teljesíti, a regisztráción belül vagy a Felhasználói fiók adatainak a 2.1.1. Cikk ii. Pontja szerinti frissítésekor. vagy a Meghívó a 2.2 cikk alapján elfogadja a Fogyasztó elállását indokolatlan késedelem nélkül az Eladóhoz történő eljuttatása után.

Ha a Fogyasztó az előző bekezdéseknek megfelelően él a Szerződéstől való elállás jogával, akkor a visszavonás meghatározott határidejét betartottnak kell tekinteni, ha a Fogyasztó a visszalépés során értesítést küld az Eladónak, hogy eláll a Szerződéstől.

A Szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó köteles visszaküldeni az Eladónak azokat a megvásárolt árukat, amelyekre az elállás vonatkozik, és az Eladó köteles visszatéríteni a Fogyasztónak ezen Áruk árát, beleértve a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő költségeket az Eladó által a Szerződés megkötésekor kínált áruk, valamint a Kiegészítő szolgáltatások ára, amennyiben ezeket a szolgáltatásokat nem a Fogyasztónak nyújtották (kivéve, ha ez az utolsó bekezdésben említett esetről van szó). cikk (2) bekezdésének 2. pontja), mindezt legkésőbb az eladásnak az Eladó részére történő kézbesítésétől számított tizennégy (14) napon belül.

Az Eladó nem köteles ezeket a pénzeszközöket visszafizetni a Fogyasztónak, mielőtt a vonatkozó árut neki eljuttatnák, vagy a Fogyasztó bizonyítaná, hogy elküldi az Eladónak. A Szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó viseli az Áruk Eladó részére történő visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket.

A Fogyasztó felelősséggel tartozik az Eladóval szemben az Áruk értékének csökkenéséért, amely az áruk olyan módon történő kezeléséből ered, amely nem szükséges ahhoz, hogy megismerkedjen az Áruk jellegével és tulajdonságokkal, beleértve annak funkcionalitását, függetlenül a csökkenéstől. az Áruk értékében. Ilyen esetben az Eladó jogosult a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesíteni az Áruk értékének e bekezdés első mondata szerinti csökkenéséből eredő károkért a Vevő azon követelésével szemben, hogy az Eladó visszatérítse az Áruk árát, beleértve Az előző bekezdés szerinti költségek, még ezen követelések esedékessége előtt.

A Szerződés elállási határidejének lejárta után a Fogyasztó a Szerződéstől csak a Polgári Törvénykönyvben meghatározott vagy a jelen ÁSZF által szabályozott esetekben jogosult elállni.

A Vevő nem mondhat le a Szerződésről, ha az Árut a Vevő kívánságának megfelelően egyedileg módosították. Az ilyen egyedi kiigazítás különösen azoknak az áruknak minősül, amelyeknél az egyedi kiigazítás szükségességét vagy hasonló megfogalmazást az E-bolt kifejezetten meghatározza.

 

3. PANASZ ELJÁRÁSA

3.1. Az eladó felelőssége az áruk hibáért

Jelen Panaszszabályok a Vevő által a Szerződés alapján megvásárolt összes árura vonatkoznak.

Az Eladó felelős a Vevő előtt azért, hogy a megvásárolt árut a megrendelőnek a megrendelt mennyiségben szállítják, és a szállítás időpontjában a Szerződésben vagy az E-boltban meghatározott minőségi, formatervezési és egyéb tulajdonságokkal rendelkezik, megfelel más jogi előírásoknak. követelményeknek, és a Szerződés céljával összhangban felhasználhatók.

Ha az Áruk nem felelnek meg a fenti követelményeknek, hibái vannak. Az Áruk hibájának minősül egy másik Áru leszállítása vagy az Áruk használatához szükséges dokumentumok hibája is.

Ha az eladó nyilatkozatából vagy a vonatkozó átadási jegyzőkönyvből / szállítólevélből az következik, hogy az eladó az áruk megrendelt mennyiségénél kevesebbet szállított, akkor ezek a panaszszabályok nem vonatkoznak erre a hiányzó árura.

3.2. Minőségi garancia

A minőség garantálásával az eladó vállalja, hogy az árukat egy bizonyos ideig a szokásos célra használják, vagy hogy hasonló tulajdonságokat megtartanak.

Az eladó 36 hónap garanciát vállal az áruk minőségére (a továbbiakban: garanciális időszak), kivéve, ha a csomagoláson vagy a reklámban hosszabb eltarthatósági idő szerepel, vagy ha a gyártó hosszabb garanciális időt nem ad meg . Ha ezek az ÁSZF, a csomagoláson, a reklámban vagy az áru gyártóján feltüntetett jelek eltérő garanciális időszakokat határoznak meg, akkor a leghosszabb időszak érvényes.

A jótállási idő az áru vevőhöz történő átadásától kezdődik. ha az árut elküldték a vevőnek, a jótállási idő attól a naptól kezdődik, amikor az áru a vevő eléri rendeltetési helyét.

3.3. Az eladó korlátozása az áruk hibáival kapcsolatban

Az Eladó nem vállal felelősséget az áruk hibáért, amelyeket az áruk nem rendeltetésszerű használata (pl. Az áruk nem megfelelő kezelése, nem megfelelő telepítés, nem megfelelő működés vagy olyan káros környezeti hatások okoznak, amelyeknek az áruk ki vannak téve), vagy egyéb módon a vevő vagy harmadik fél, vagy külső események, vagy az Áruk szokásos használata által okozott kopás.

Az Eladó nem vállal felelősséget olyan hibákért sem (beleértve az Áruk szokásos kopásának mértékét a Szerződés megkötésekor), amelyek eredményeként alacsonyabb Árban állapodtak meg, vagy ha olyan hibáról van szó, amelyet a Vevő normális figyelemmel tudni a Szerződés megkötésekor.

Ezenkívül az Eladó nem vállal felelősséget az Áruk hibáért, ha ez a dolog természetéből következik.

3.4. Az eladó hibás teljesítése

Ha a Vevőnek a Szerződés alapján átadott Áru hibás

  • a Vevőnek történő átadáskor fennálló, még akkor is, ha később nyilvánvalóvá válik, és a Fogyasztó által megvásárolt Áruk azon hibái, amelyek az átvétel dátumától számított hat hónapon belül megjelennek, az Áruk átadásakor meglévő hibáknak minősülnek, kivéve, ha ellentmond a tétel természetének vagy ellentétes; vagy
  • később keletkezett, mint amikor az Árut átadták a Vevőnek, és ezeknek a hibákat az Eladó a kötelezettségét megszegve okozta; vagy
  • a Szerződésben megállapított vagy törvényben előírt szavatossági időszak alatt keletkezik, a Vevő az Eladó hibás teljesítéséből eredően az alábbi jogokkal rendelkezik, amennyiben megfelelő értesítést és gyakorlást végeznek róluk.

3.5. A fogyasztók jogai a hibás teljesítéstől

a) A megállapodás lényeges megszegése

Ha az Áruk hibájának felmerülése a Szerződés lényeges megsértését jelenti, a Fogyasztónak joga van ahhoz

  • a hibák kiküszöbölése
  • új áruk vagy azok egy részének átadása, ha a hiba csak ezt a részt érinti, hiba nélkül, kivéve, ha az a hiba jellege miatt aránytalan; vagy
  • a hiányzó áruk vagy azok egy részének leszállítása; vagy
  • áruk javítása; ha a hiba orvosolható; vagy
  • ésszerű kedvezmény az Árból; vagy
  • a Szerződésből való kilépés.

Ha a Fogyasztó nem választja meg időben a 3.5.1. Cikk szerinti jogát, akkor csak a Szerződés alább felsorolt ​​kisebb megsértésének megfelelő jogokkal rendelkezik.

b) Kisebb szerződésszegés

Ha a hiba bekövetkezése a Szerződés kisebb mértékű megszegését jelenti, a Fogyasztónak joga van ahhoz

  • a hibák kiküszöbölése,
  • új áruk hibátlan leszállítása, ha ez az eljárás a hiba jellege miatt nem aránytalan; vagy
  • ha kijavítható hibáról van szó, és az Árut nem lehet megfelelően használni a hiba javítás utáni megismétlődése vagy nagyszámú hiba miatt;
  • ha a hiba csak az Áruk egy részére vonatkozik, a Fogyasztó csak ennek a tökéletes alkatrésznek a leszállítására jogosult;
  • az áruk javítása, ha a hiba kijavítható; vagy
  • abban az esetben, ha helyrehozhatatlan hibáról van szó, amelyre az árut nem lehet rendesen használni, vagy orvosolható hibáról van szó, ha az árut nem lehet rendesen használni a hiba javítás utáni ismételt előfordulása vagy nagyobb számú hiba esetén, és ha a hiba elhárítása nem új áruk vagy azok egy részének leszállításával lehetséges vagy arányos, ugyanakkor nem aránytalan a hiba jellegével, különösen, ha a hibát nem lehet indokolatlan késedelem nélkül orvosolni. elállhat a Szerződéstől.

Ha a Fogyasztó nem élt a hiba kijavításának jogával, és nem mondott le a Szerződésről; jogosult ésszerű kedvezményt kérni az Árból. A Fogyasztónak joga van ésszerű kedvezményt követelni az Ártól akkor is, ha az Eladó nem képes a hiba kiküszöbölésére, valamint akkor, ha az Eladó ésszerű időn belül nem rendez jogorvoslatot, vagy ha a jogorvoslat megszervezése a Fogyasztó számára nehézségeket okozna.

Amíg a Fogyasztó nem gyakorolja az árengedményhez való jogát, vagy eláll a Szerződéstől, az Eladó a hiányzó dolgokat átadhatja, vagy megszüntetheti a jogi hibát. Egyéb hibákat az Eladó elháríthat, kivéve, ha a Fogyasztó a hiba kiküszöbölésének módját választotta, saját választása szerint az Áruk javításával vagy új Áruk leszállításával; a választás nem róhat aránytalan költségeket a fogyasztóra.

3.6. A vállalkozó jogai a hibás teljesítéssel szemben

Ha a Vállalkozónak a Szerződés alapján leszállított Áru hibás

  • létezik a Vállalkozó általi átvételkor, még akkor is, ha ez később nyilvánul meg;
  • később keletkezett, mint amikor az Vállalkozó átvette az Árut, és ezeknek a hibákat az Eladó a kötelezettségét megszegve okozta; vagy
  • a Szerződésben meghatározott jótállási időszak alatt merült fel;

A vállalkozónak joga van

  • a hiba kiküszöbölése az Eladó választása szerint
  • a hiányzó áruk vagy azok egy részének leszállítása; vagy
  • az áruk vagy azok részeinek javítása; vagy
  • az áruk vagy azok egy részének kicserélésével, kivéve, ha a hiba kijavítható;
  • helyrehozhatatlan hiba esetén elállni a szerződéstől.

3.7. Panaszt tesz

A Vevő a leszállítást követően a lehető leghamarabb megvizsgálja a megvásárolt Árut, és meggyőződik azok tulajdonságairól és mennyiségéről. Ha a vevő hibát fedez fel az árukban, indokolatlan késedelem nélkül értesíti erről az eladót, és az árut megfelelő állapotban átadja az eladónak, vagy az eladó utasításainak megfelelően megőrzi, vagy más módon megfelelő módon megsemmisíti. vizsgálható.

A Vevő köteles indokolatlan késedelem nélkül értesíteni az Eladót minden hibáról, miután az időben történő ellenőrzéssel és kellő körültekintéssel, legkésőbb az Áruk leszállításának napjától számított hat (6) hónapon belül felismerhette azokat, és a jótállás hatálya alá tartozó hiba esetén.

Rejtett hibák esetén, amelyek az Áru átvételekor már fennálltak, a Vevő jogosult indokolatlan késedelem nélkül jelenteni az áru hibáit, miután megfelelő gondossággal megtalálta azokat, de legkésőbb az áru átvételétől számított két (2) éven belül. az áruk átadása.

Ha a Vevő nem értesíti időben az Áruk hibáját, elveszíti a Szerződés elállásának jogát. Ilyen esetben a bíróság az Eladó kifogásának hiányában más jogokat sem biztosít.

A Vevő értesíti az árut a hibákról, és gyakorolja a 3.1., 3.5., Vagy a 3.6. Cikk szerint bejegyzett hibás teljesítés jogát az Eladónak az E-boltban az Árupanaszok fülön közzétett űrlapján keresztül, a a Szerződésben vagy az eladó weboldalán megadott e-mail címet, amelyet a Vevő e-mail címéről küld a megrendelés, meghívó vagy írásbeli értesítéssel, amelyet az eladó székhelyére vagy telephelyére küldtek, vagy átadtak az eladónak, vagy bármely más olyan módon, amely lehetővé teszi az Eladó számára a vevő egyértelmű azonosítását ("Értesítés").

Az Értesítésben a Vevő jelzi a feltárt hibát, vagy pontosan leírja, hogy a hiba hogyan nyilvánul meg, és meg kell adnia az Eladóval szemben támasztott követelését, vagy alternatívaként sorban több követelést (pl. Abban az esetben, ha kiderül, hogy a hiba nem szüntethető meg, vagy a biztosított kedvezmény mértékéről nem születik megállapodás). A Vevő a Hirdetményhez csatol egy dokumentumot is, amely igazolja, hogy az árut az Eladótól vásárolták. A hibás teljesítés joga külön Hirdetmény útján gyakorolható, legkésőbb indokolatlan késedelem nélkül a Hirdetmény kézbesítése után, amely nem tartalmazta a hibás teljesítés jogának megválasztását.

Az Eladó köteles a Hirdetményt székhelyén és a Telephelyen elfogadni. A hibáról és a kárigényről (a továbbiakban: „Panasz”) történő értesítés napjának azt a napot kell tekinteni, amikor a következő feltételek teljesültek: i) a Közlemény kézbesítése, amely tartalmazza különösen a hiba leírását és a követelés megválasztását az eladó és (ii) az áruk eladása az eladónak a telephelyén / székhelyén; vagy egyéb tájékoztatása az eladónak az utasításainak megfelelően annak érdekében, hogy a bejelentett hiba felülvizsgálható legyen, és (iii) a az áruk megvétele az eladónak.

A Hirdetményben ugyanazon hiba miatt megfogalmazott igényeket a Vevő csak az Eladó beleegyezésével változtathatja meg, vagy ha a hiánypótlást bebizonyítónak kijavítását kérte, valamint más esetekben és a a Szerződésben vagy a jelen Panaszszabályokban meghatározott feltételek.

Abban az esetben, ha az Eladó a Fogyasztó követelésének gyakorlása kapcsán ésszerű időn belül nem szünteti meg a bejelentett hibákat, vagy időben, vagy ha értesíti a Fogyasztót arról, hogy a hibákat nem szünteti meg, a Fogyasztó a hiba megszüntetése helyett ésszerű kedvezményt követelhet az Árból, vagy elállhat a Szerződéstől. E cikk rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell az igények érvényesítésének eljárására.

A fogyasztónak joga van megtéríteni a 3.2. Cikk szerinti követelések érvényesítésével kapcsolatban felmerült szükséges költségeket. vagy 3.5., ha ezeket a költségeket a Közleményben feltünteti, vagy egyéb módon értesíti az Eladót a követelések érvényesítésének határidején belül.

3.8. Panaszkezelés

Az Eladó megfelelő módon (a Hirdetmény formáját illetően) írásbeli visszaigazolást nyújt a Fogyasztó számára, amely tájékoztatást nyújt arról, hogy a Fogyasztó mikor érvényesítette követeléseit, mi a Panasz tartalma és a Panasz kezelésének milyen módja A fogyasztó megköveteli. Az Eladó köteles a Fogyasztó részére kérésére írásbeli igazolást adni a hibás teljesítésből eredő kötelezettségekről.

Az Eladó a panaszról haladéktalanul, összetett esetekben dönt a bejelentés napjától számított három (3) munkanapon belül. Ez az időszak nem tartalmazza a hiba szakszerű értékeléséhez szükséges ésszerű időt. A panaszokat és a dátumot tartalmazó írásbeli visszaigazolást kell kezelni

és a Panasz kezelésének módja, ideértve a javítás és annak időtartamának megerősítését, vagy a Panasz elutasításának indokolását, és egyéb megfelelő kiegészítő információkat (pl.

és ha az áruk készen állnak a begyűjtésre stb.), indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az Igénylés napjától számított harminc (30) napon belül kell eljuttatni a Fogyasztóhoz, hacsak nem állapodnak meg hosszabb időszakban.

Abban az esetben, ha az Eladó ezen időn belül nem oldja meg a panaszt, a Fogyasztónak ugyanazok az igényei vannak, mintha a Szerződés lényeges megsértését jelentenék.

Abban az esetben, ha a hiba megszüntetésének jogát a Vállalkozó gyakorolja, és ha az Eladó ésszerű időn belül nem szünteti meg az Áruk hibáit (figyelembe véve azt az időszakot, amely alatt a hibát az Áruk megfelelő szállítója értékeli) ), amely nem lehet kevesebb, mint az igénylés napjától számított harminc (30) nap. A Vállalkozó értesíti az Eladót, hogy el kíván állni a Szerződéstől, és egyúttal ésszerű kiegészítő határidőt biztosít az Eladónak a meghatározott hibák kiküszöbölésére. a Közleményben, amely nem lehet rövidebb, mint az érintett Eladó szállító által a javítások elvégzésére meghatározott időtartam, ha erről értesítik a Vevőt. Ha az Eladó még ebben a további időszakban sem szünteti meg a hibákat, vagy lejárta előtt bejelenti, hogy nem szünteti meg az Áruk hibáit, a Vállalkozó elállhat a Szerződéstől.

Textiláruk, beleértve az Ágynemű kategóriába tartozó mindent, 14 napon belül visszaküldhetők, csak fel nem használt, nem mosott és eredeti csomagolásban.

 

4. FOGYASZTÓI INFORMÁCIÓK

Többek között az ÁSZF ezen cikke révén az Eladó teljesíti a Polgári Törvénykönyv 1811., 1820. és 1826. §-ának, valamint a Fogyasztóvédelmi Törvény rendelkezéseiből eredő tájékoztatási kötelezettségét a Fogyasztóval szemben.

Az Eladó személyazonosságát és címét, beleértve az elektronikus levél kézbesítésének címét is, az ÁSZF 1.1 cikkelye, valamint az E-bolt tartalmazza.

Az áruk megnevezése, azok alapvető paramétereinek és fő tulajdonságainak leírása az egyes árutípusokról közvetlenül az E-boltban található, beleértve az összes többi specifikációt, az árakat, beleértve az adókat és illetékeket.

Az árat, a fizetési módot és a kézbesítés módját, valamint az esetleges szállítási költségeket az Eladó E-boltja tartalmazza, az adott szállító társaságok aktuális díjtáblázatai alapján.

A hibás teljesítésből eredő jogokra és azok gyakorlásának feltételeire vonatkozó adatokat az ÁSZF 3. cikke tartalmazza.

A szerződést általában távközlés útján kötik meg. A távközlési eszközöknek a Szerződéssel összefüggő használatának költségeit maga a Fogyasztó viseli. A megállapodás megköthető más nyelvekre vagy más nyelvekre fordítva is, azonban a megállapodás cseh változatát mindig csatolják, és ha kétség merül fel a megállapodás tartalmával kapcsolatban, a megállapodás cseh változata érvényesül . A Szerződés adatait, beleértve ezeket az ÁSZF-eket is, a Felhasználói Fiókban tároljuk, és a Fogyasztó a regisztráció révén hozzájuk férhet.

A fogyasztó panaszával él az Eladó eljárása miatt, amely nem megfelelő

a fogyasztóvédelmi törvénnyel, felhatalmazással fordulni a felügyeleti hatósághoz, amely a cseh kereskedelmi felügyeleti hatóság.

Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között vita merül fel a Szerződéssel kapcsolatban, a Fogyasztó jogosult felvenni a kapcsolatot a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatósággal, amelynek székhelye: Štěpánská 15, Prága 2, www.coi.cz internetes cím és https: / /adr.coi.cz/cs, mint a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének tárgya. A peren kívüli vitarendezés lehetőségének minden részlete elérhető a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság honlapján.

 

5. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK, ÍROTT FORMA, ALKALMAZANDÓ JOG, HATÁLYOSSÁG ÉS HATÉKONYSÁG

A Szerződést, azaz a Megrendelést és a Visszaigazolást az Eladó archiválja, és a Vevő kérése alapján lehetősége van a Vevő részére a megrendelésben megadott Vevő e-mail címére történő újraküldéssel megadni.

A jogi eljárás írásbeli formája fennmarad, ha a vonatkozó intézkedés az Eladó e-boltban megadott elektronikus címéről, a Visszaigazolásban történik vagy írásban értesítik a Pályázót / Vevőt, és elküldik a Pályázó / Vevő elektronikus a Megrendelésben megadott vagy az Eladóval írásban értesített cím és fordítva.

A megállapodás szerinti jogviszonyokra a cseh jog az irányadó. E választás eredményeként azonban a Fogyasztót nem fosztják meg azoktól a jogszabályoktól biztosított védelemtől, amelyeket szerződéssel nem lehet eltérni, és amelyek jogválasztás hiányában lennének alkalmazhatók.

Az Eladó és a Vevő, ha vállalkozók, a módosított polgári perrendtartásról szóló 99/1963. Sz. Törvény 89a. §-ának értelmében megegyeztek az Ostravai Járásbíróság helyi illetékességéről, ha a kerületi bíróság érdemi illetékessége, valamint az Ostravai Regionális Bíróság helyi illetékessége, amennyiben a Regionális Bíróság érdemi joghatósága van, a Szerződéssel kapcsolatos minden kérdésben.

 

A jelen ÁSZF 2020.12.8-án lép hatályba és lép hatályba