FAQ: Gyakran ismételt kérdések

Műszaki vonatkozású kérdések a bútorokkal kapcsolatban

Milyen fából készülnek az ágyak?


A legmegfelelőbb és általunk leggyakrabban használt faanyag a borovi és főleg a lucfenyő. A felületkezelés nélküli lucfenyő színtartóbb és kisebb tömegű, ennek köszönhetően a bútor könnyebb és mozgatása egyszerűbb. A lucfenyő továbbá hozzáférhetőbb bútorgyártáshoz szükséges fűrészáruként (rétegragasztott fríz, négy oldala gyalult), ezért lerövidül a szállítási határidő és kedvenc bútorát a lehető legrövidebb időn belül házhoz tudjuk szállítani.

Egyedi kialakítású ágyat is rendelhetek? 


Hogy a szülőknek és a gyermekeknek mielőbb át tudjuk adni a kész bútort, áttértünk az ágyak sorozatgyártására, ezáltal egyedi módosításokat nem végzünk. Viszont az ágyak megtervezésekor gondoltunk arra, hogy sok alkotóelem cserélhető és megválasztható legyen. Tehát ha egyedi igényei vannak, kérjük, jelezze ezt formatervezőnk, Anna felé az [email protected] e-mail címen, és közösen megtaláljuk a legjobb megoldást

Milyen méretű ágyat vásároljak a gyermekemnek a babaágy lecserélésekor?


Ha kicsi a gyerekszoba, de ennek ellenére szeretne maximális komfortérzetet biztosítani gyermekének, válassza a 160 - 180 cm-es házikóalakú ágyat. Mérete kb. 13 éves korig megfelelő 
Ha a gyermeket altatni fogja, mesét olvas neki, vagy mellé bújik az ágyba, ha beteg lesz, az optimális megoldás a 200 cm hosszú ágy.

Kiegészíthetőek-e az ágyak praktikus tartozékokkal?


Gyerekágyaink követik a gyerekeket a növésben. A legtöbb ágyunk ágykerete körülbelül 25 cm-rel van a talaj felett. Ami lehetővé teszi a kicsiknek, hogy kényelmesen ágyba bújhassanak, és bármikor ki is szökhessenek az ágyból. A biztonság növelése érdekében az ágy bármikor - szerszám nélkül bővíthető SAFETY vagy TRUSTY leesésgátlóval.

Amikor a gyermek felcseperedik, az ágy egyszerűen magasítható a kiegészítő FOOTS ágylábakkal. Minden egy- és kétszemélyes ágyunk elő van készítve a kiegészítő ágylábak elhelyezésére, amelyek bármikor könnyen felcsavarozhatóak és az ágy 10 vagy 20 cm-rel megemelhető. Amint az ágyat megmagasítja, alatta egy tárolótér jön létre, ahol elfér a 2 az 1-ben fiók, porszívó vagy néhány tárolódoboz.

Vannak kihúzhatós ágyaik is, vagy bővíthetőek az ágyak egy extra ággyal?


Minden ágyunk kiegészíthető 2 az 1-ben vagy BUDDY gurulós fiókkal, amely tárolóhelyként és teljes értékű fekvőhelyként is funkcionálhat. Mivel a fiók alját léces ágyrács képezi, elég csak matraccal kiegészíteni, és már kész is a vendégágy.
Hogyan lehet fiókot elhelyezni ilyen alacsony ágy alá? Ha plusz lábak nélküli ágyad van, szerezz be a fiókhoz további FOOTS lábakat, melyeket könnyedén rácsavarhatsz az ágyra, és mindkét fióknak ideális helyet kapsz.

Az ágyakhoz rendelhetőek matracok is? Milyen a matracok optimális vastagsága?


Pontosan olyan méretekben kínálunk egészségügyi matracokat, amilyen az ágyak belső mérete. Ezért nálunk kényelmesen vásárolhat úgy ágyakat, mint minőségi matracokat. Matracaink 17 cm magasak, levehető huzattal együtt. A matrac teljes magasságát az ágyaink felépítése miatt választottuk. Nem javasolt 15 cm-nél vékonyabb matracok használata. Ha a matrac 25 cm-nél vastagabb, a leesésgátlók elveszítik funkciójukat.

Csak natúr fa színben kínálják az ágyakat?


Az ágyakra a vízbázisú lakkokat kézi hengerrel hordjuk fel, hogy megőrizzük a fa rajzolatát. Gyönyörű anyag, megérdemli, hogy látszódjon. A természetes, natúr fa színen kívül bútorát elkészítjük fehér, szürke színben is.

Az átlátszó lakk fényes réteget alkot?


Természetes, átlátszó olajokkal dolgozunk, amelyeket ecsettel hordunk fel, ezzel lehetővé téve vásárlóinknak, hogy megérinthessék a fa természetes felületét. Az átlátszó olaj beivódik a faanyagba és védőréteget képez (nem fényezés), amely megvédi a bútor felületét a szennyeződésektől.

Mi a különbség a FUNNY és a TERY ágyak között?


Alapvető különbség a felhasznált faanyag típusa. A FUNNY ágykeretet csak 60x60 mm méretű hasábok alkotják, míg a TERY ágy 28x100 cm-es lécek és 60x60 mm-es hasábok kombinációja.

A további alapvető különbség a tető. A TERY ágy alsó tetőrészénél két vékony léc található, míg a FUNNY ágy tetőszerkezetét csak a csúcsgerenda alkotja.

Az utolsó eltérés pedig a biztonsági leesésgátlókban rejlik. A TERY ágyat fix sorompós változatban is megvásárolhatja. Míg a FUNNY ágy elő van készítve a levehető SAFETY leesésgátló elhelyezésére, amit bármikor megvásárolhat, felszerelhet és újra levehet.

A TERY ágynál mindkét tetőlécet fel kell szerelni?


A TERY ágyat mindig két tetőléccel szállítjuk, és csak Önön múlik, hogy mindkettőt rögzíti-e, vagy csak az egyiket. Ez az elem nem része az ágy hordozószerkezetének.

Stabilak-e a házikóalakú ágyak?


Egyértelműen IGEN! A terveket nemcsak mint bútorgyártók készítettük el, hanem mint szülők is. A szerkezet és a felhasznált faanyag elég szilárd és stabil ahhoz, hogy a gyermekek napközben hancúrozhassanak, éjjel pedig nyugodtan alhassanak az ágyon. Mindenesetre tartsuk szem előtt, hogy az ágy elsősorban az alvást szolgálja - nem egy elpusztíthatatlan és halhatatlan termék. :-)

Igazán „természetesek“ a függőfotelek?


A függőfoteleket
kézzel készítjük fűzfavesszőből, amit különleges technológia alkalmazásával teszünk formálhatóvá. Ezt követően az illesztéseket befonjuk juta zsinórokkal és a vesszőket az igényelt ovális vagy gömb alakra fogjuk össze. Az általunk készített függőfotelek az egyetlen 100% ökológiai fotelek egész Csehországban.

 

Bútoraink elérhetősége

Van áru készleten?


Mindent elkövetünk, hogy minél több bútordarabunk legyen készleten. Lakástextileket, dekorációkat, játékokat, világítást 2 héten belül szállítunk. A kézzel készített bútorokat és egyéb termékeket néhány héten belül kiszállítjuk. Az elkészülési idővel és a szállításával kapcsolatos információk mindig az adott termék mellett találhatóak.

Megtörténhet, hogy a szállítási idő meghosszabbodik?


Ha olyan helyzet áll elő, hogy beszállítóink késedelemmel teljesítik a megrendelt bútor elkészítéséhez szükséges anyagok szállítását, erről azonnal értesítjük Önt, mindent elmagyarázunk, és közösen megtaláljuk a helyzet mindenki számára legmegfelelőbb megoldását.

Mi történik, ha valamit megveszek, de nem lesz elérhető?


Ilyen helyzetre nagyon ritkán kerülhet sor. Ha mégis megtörténik, mindenekelőtt kapcsolatba lépünk Önnel, mindenről tájékoztatjuk Önt, és közös erővel keresünk egy alternatív megoldást.

Rendelése

Szeretnék a Benleminél vásárolni, mit tegyek?


Mindent, ami érdekli Önt, tegyen a kosárba. Néhány lépésben töltse ki személyes adatait, válassza ki az Önnek megfelelő szállítási is fizetési módot, és az utolsó lépésben pedig nyugtázza a rendelést. Ebben a pillanatban a Benlemi csapata elkezdi feldolgozni a rendelését, amiről örömmel értesítjük Önt. Ha személyre szabott rendelést kíván leadni, ami otthona kényelméből nem megvalósítható, a rendelést szívesen elkészítjük Ön helyett. Elég, ha felhívja Annánkat vagy ír neki, és közös erővel elkészítik az igényeinek megfelelő rendelést.

Az áru megvételével az automatikusan le is lesz foglalva?


Ha készleten lévő árut rendel, a megvételével egyidejűleg le is foglalja azt.

Ha véletlenül rossz terméket vásároltam, visszaadhatom?


Mellékattintott vagy tévesen választotta meg a termék méretét? Ez előfordul. Ebben az esetben a sértetlen és nem használt árut a következő címre küldje vissza: Sadová 121/4, 74601 Opava - 14 napon belül, és mi a teljes összeget visszautaljuk bankszámlájára. Bővebb információt a szerződési feltételekben talál.

 

Megbízható fizetési módok

Fizethetek bankkártyával?


Webáruházunk a következő megbízható fizetési módokat teszi lehetővé: utánvét (kezelési költség felszámításával), banki utalás, online bankkártyás fizetés, vagy a PayPal és a GoPay fizetési rendszereken keresztül.

Időben történő szállítás

Melyik fuvarozók közül választhatok?


Mi a Dachser szállítmányozási céget használjuk. A szállítmányozó cég futárjai a csomagot a ház első ajtajáig viszik. Ára a termék súlyától függően 1700-8000 Ft. Az atipikus szállítás külön raklapon 15.300 Ft.

Felhív a futár a kézbesítés előtt?


A kézbesítés előtti napon SMS értesítést fogunk küldeni, és legkésőbb 15 perccel a kézbesítés előtt kapcsolatba lépünk Önnel, legyen a kézbesítő egy futár, vagy mi magunk a Benlemitől.

Nyomon követhetem a csomagomat?

Hívja ügyfélszolgálatunkat, és mi megadjuk a csomag online nyomon követéséhez szükséges számot.

Zökkenőmentes reklamációkezelés

Mit tegyek, ha a futár által átadott csomag szemmel láthatóan sérült?


Ellenőrizze a csomag tartalmát a futár jelenlétében. Ha a csomag tartalmában bármilyen sérülést tapasztal, vetessen fel kárjegyzőkönyvet a futárral, amelyre a további reklamációkezelésben szüksége lesz. Jogában áll visszautasítani a sérült csomag átvételét, amit a futár köteles visszaszállítani. Ezt követően, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, hogy mielőbb lebonyolítsuk a reklamációt és rendezzük a kártérítést.

Mit tegyek, ha csak a kibontáskor derül ki, hogy sérült a termék?


Azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Töltse ki a reklamációs űrlapot, és a sérült részek fénykép dokumentációjával együtt küldje el nekünk, hogy pontosan meghatározhassuk, melyik részek sérültek. A szükséges dokumentumok kézhez vétele után, eseti alapon elbíráljuk a reklamált termék és részeinek állapotát, és ettől függően javaslatot teszünk a panasz megoldására. Az esetek többségében a sérült rész helyett újat küldünk, hogy vásárlóink a megrendelt árut mielőbb használhassák.

Milyen garancia érvényes a termékekre?


Kivétel nélkül minden termékünkre 3 éves kiterjesztett garanciát vállalunk.Na veškerý sortiment poskytujeme prodlouženou záruku 3 roky.

Mi tegyek, ha a csomag hiányos?


Haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és a hiányzó részt még ugyanazon a napon, de legkésőbb a panasz felvételét követő napon postázzuk.

Együttműködés a Benlemi családdal

Szeretném forgalmazni a Benlemi termékeket


Webáruházat üzemeltet vagy hagyományos bútorüzletben kínál dizájn bútorokat vagy lakberendezést? Kattintson nagykereskedelmi együttműködés belső linkünkre, ahol kitöltheti kérdőívünket. Előre is örülünk ajánlatainak!

Gyártó vagyok és termékeimet szeretném a Benlemi.hu weboldalon értékesíteni


Nagyszerű! Töltse ki a nagykereskedelmi együttműködés aloldalon található kérdőívet és mutassa be kivételes termékeit! Michal, Petr vagy Veronika keresni fogják Önt és közösen elbeszélgetnek a lehetőségekről.

Influenszer és/vagy blogger vagyok és szeretnék együttműködni


Írjon a [email protected] e-mail címre! Felvesszük a kapcsolatot, és Terivel elbeszélgetnek a lehetőségekről.